2008/07/17

#79

رييس‌جمهور در مصاحبه زنده تلويزيوني نظرات و ديدگاه‌هاي خود را درباره روند برنامه صلح‌آميز هسته‌يي، مباحث مهم در حوزه سياست داخلي و منطقه‌يي و همچنين طرح تحول بزرگ اقتصادي مطرح کرد (ایسنا)

اینارو ول کن داداش جوک جدید چه خبر ؟!


* اینجانب البته یک دو هفته ای میشود که جوک جدید نشنیده ام اینست که پیش خودم دوتا احتمال دارم : اول اینکه گفتم نکنه من در دو هفته اخیر به محمود توجه نکرده باشم خدای نکرده و دوم هم اینکه نکنه محمود در این دو هفته اخیر به من توجه نکرده باشه بازم خدای نکرده این شد که به جهت جلوگیری از دریافت روزه شک دار جوکهای زیر را برای خودم تعریف کردم که به جهت جلوگیری از تک خوری برای شماها هم میگم !
  1. حزب الله لبنان و اسرائیل دعواشون میشه جمهوری اسلامی آشتیشون میده !

  2. یک روز احمدی نژاد داشت راه میرفت گفتند کجا میری ؟ گفت جائی نمیرم دارم حرف میزنم !

  3. احمدی نژاد درباره فتوسنتز گیاهان گفت متاسفانه اطلاعات من در این زمینه خیلی کم است !

  4. ژنرالهای امریکائی میخواستن عکس بگیرن رفتن عراق مترجم شدن !

  5. به احمدی نژاد گفتن دو ماه دیگه سازمان ملل جلسه داره گفت بمن چه منکه نمیرم !

  6. احمدی نژاد میخواست وزن کم کنه دکتر گفت شام نخور اونم هی میرفت ایتالیا !

  7. دیدن تورم داره میشه ۱۰۰٪ احمدی نژاد گفت البته ۲ درصدش تقصیر دولت منه !

  8. وزیر خارجه زامبوتا خواست بره مامبوتا ولی احمدی نژاد اظهار نظر نکرد !

  9. مردم ایران جمع میشن طومار امضاء میکنن میگن احمدی نژاد باید سه بار دیگه رئیس جمهور ما بشه !

  10. یه یارو زندانی میشه خودکشی نمیکنه !

  11. بین قبائل بوآ بوآ و جیگیلی وینگی در خط استوا جنگ میشه میگن تقصیر جمهوری اسلامی نیست !

  12. احمدی نژاد سخنرانی میکنه هیچ جا تحصن نمیشه !

  13. چندتا ساختمون تو سعادت آباد ریخت پائین احمدی نژاد نگفت اونجا زلزله اومده !

  14. یه بار هوا خیلی گرم بود ولی احمدی نژاد کاپشن رجائیشو درمیاره !

  15. به احمدی نژاد کله ماهی میدن فسفر مغزش میزنه بالا میگه نباید رئیس جمهور میشدم !

  16. یه روز چند نفر با احمدی نژاد مخالفت میکنن احمدی نژاد میگه ممکنه شما راست بگین !

  17. یه باند تروریستی دستگیر میشن ازشون یه دستگاه رادیولوژی میگیرن !

  18. احمدی نژاد میره امارات بعداً معلوم میشه هیچ جای ایران رو به عربها نداده !

  19. بنا به درخواست احمدی نژاد قرار شد مردم رو دور میادین یواشتر بزنن !

  20. از سازمان ملل میرن زندانهای ایران رو بررسی میکنن توی زندانیها یه خلافکار راست راستکی پیدا میکنن !

  21. احمدی نژاد بطور بی خبر و سرزده میره سفر استانی اخبار استقبال پرشور مردم رو به همه نشون میده !

  22. به احمدی نژاد میگن اگر کره زمین رو بهت بدیم چیکار میکنی میگه همین کاری که الآن دارم باهاش میکنم !

  23. دوتا دانشجو دستگیر میشن احمدی نژاد اینقدر ناراحت میشه که نگو !

  24. به احمدی نژاد میگن اگر تاسیسات هسته ای منفجر بشه نصف ایران نابود میشه میگه اگر شد برای بقیه کشور بجای برنامه پنج اله برنامه ۵/۲ ساله میگذارم !

  25. یه بار با احمدی نژاد مصاحبه میکنن اصلاً خنده دار نبود !

  26. به احمدی نژاد گفتن نظرت درباره مصدق چیه گفت اگه راست میگه بیاد با من مناظره کنه !

  27. قرار شد اگر احمدی نژاد دیگه حرف نزنه سالانه به یک نفر در جهان جایزه جوک نوبل بدن !

  28. یه نفر تیمسار ارتش بوده ولی مسافرکشی نمیکرده عجایب جهان میشه ۸ تا !

  29. به احمدی نژاد گفتن تو چرا آفتابه لگنت هفت دسته گفت به همون دلیلی که شام ناهار شماها هیچیه !

  30. احمدی نژاد درباره سوراخ لایه ازن سه ساعت حرف زد فقط دو ساعتش درباره امریکا بود !

نتیجه : لوس !
نتیجه در نتیجه : خودم به خودم گفتم شما زحمت نکشید !