2008/07/28

بعد از چند روز ...

آقا من با اجازه همگی یه چیزائی رو بگم اینجا :
اینکه من اولاً و مثل همیشه تا بی نهایت از همه شما و لطف و توجهتون ممنونم و سپاسگزار . چند روز واقعاً نشد که تو صفحه باشم و این اتفاق با اینکه پیش بینی کرده بودمش و منتظرش هم بودم خیلی ناگهانی افتاد یا شاید هم چونکه هر زمان که اتفاق می افتاد برای من ناگوار بود من اینو میگم بهرحال لازم دیدم اینو همینجا و حتماً گفته باشم چون من هزار جور اخلاق پس و پیش دارم ولی این یه مدل خلق و خو رو اصلاً ندارم که یهو بذارم برم و فلان و اینرو از این جهت حتماً خواستم گفته باشم که یه وقت به حساب بی توجهی و بی تفاوتی نسبت به شماهائی که واقعاً دوستم هستید و واقعاً دوستتون دارم گذاشته نشه . بهرحال خیلی مخلصیم و شما بدونید که اگر روزی صفحه را خالی دیدید دیگه واقعاً اتفاقی افتاده که در نهایت شرایط ناچار قرار گرفته ام و بی آنکه اسم خاصی روی این "شرایط ناچار" گذاشته باشم که مثلاً این شده و آن نشده این حرف را از من بپذیرید ...
بعد اینکه من واقعاً هنوز خیلی چیزها را درباره وب نویسی در محیط بلاگر نمیدانم از جمله اینکه چطور میشه قسمت کامنتها رو برای درج نظر باز گذاشت ولی بشه آخرین کامنتها رو خوند . چیزی که من می بینم اینه که اگر کنترل کامنتها رو غیر فعال کنم آنوقت برای دیدن و خواندن کامنتی که پای یک نوشته مربوط به دو هفته پیش گذاشته میشه یا تک تک باید برم سراغ تمام نوشته ها و یا اینکه خب نمی بینم و آنها نخوانده رها میشه . من روی گفتن این حرف خیلی تاکید دارم چون شاید عده ای متصور باشن که خصوصی بودن قسمت نظرات در اینجا به حساب و دلایل دیگریه که چپ و راست به جونم قر میزنند هی ! بهرحال میدونید که روزی دو سه بار در این صفحه مطلب جدید درج میشه و اینطور نیست که یک نوشته برای یک و یا چند روز یا هفته رو بمونه که آدم بخواد فقط به کامنتهای آخرین نوشته مراجعه کنه و من اینرا باز هم از خود شماهائی که بمن چیز یاد میدهید استدعا دارم که اگر راهی هست بمن بگید ...

و آخر اینکه آدرس ایمیل من تقریباً همه جا واضح و مشهوده : alirezarezaee2@gmail.com من اینرا از این جهت میگویم که اینروزها خیلی پیش آمده که می بینم دوستی از من دلخور شده چون برام چیزی نوشته و به آدرس ایمیل "خبرنامه" (ali_reza_rezaei@hotmail.com) برگردان کرده درصورتیکه آن آدرس در حال حاضر صرفاً مربوط به همان خبرنامه ای است که شما از طریق آن یادداشتها رو به آدرس ایمیلتون دریافت میکنید و چون آن آدرس در "سایت وبگذر" درج شده اصلاً اینطور نیست که هر بار کنترل بشه یا برای ارسال خبرنامه من مراجعه ای به آن داشته باشم . خبرنامه مستقیماً از کنترل پنل خود سایت وبگذر تنظیم و ارسال میشه ضمن اینکه آدرس ایمیل خبرنامه عموماً دست دوست دیگری است که الآن خیلی وقته زحمت ارسال خبرنامه ها رو میکشه که ضمناً هرجا هست لطفاً بمن تحویلش بدین چون چند وقته متواریه و اینروزا بیشتر خود من خبرنامه رو براتون میفرستم !

و باز اینکه خیلی مخلصیم ، مرسی از شما و شاد باشید ...

کوچکترین عضو این خانواده بزرگ : علیرضا ...