2009/08/24

#467

قابیل به ترور هابیل در جریان انتخابات اعتراف کرد !
.

اعترافات یکی از اعضاء شبکه مخوف شیطان پرست بهائی موسوم به انجمن پادشاهی در زیر می آید . خواهشمندست تا سگ به نحو مطلوبی به کمر به بالای پدر دروغگو بریند :

اینجانب الکس قاسم دامغانچیان معروف به مهدی کروبی ضمن پذیرش کلیه ی اتهاماتی که قرار است بعداً به روئیت اینجانب رسانده شود بیان نکاتی را جهت پرهیز از عذاب وجدان ضروری میدانم . بنده از طریق شخصی به نام غلام آنتن مامور پخش دیش ماهواره از طرف امریکا پس از چرخاندن کانال تلویزیون در حال تماشای برنامه طپش با یک شیطان پرست بنام دردانه عباس فولادوند آشنا شدم . همانجا تلفن را برداشتم و از طریق شماره ی محرمانه ای که بصورت زیرنویس مشاهده میشد با ایشان تماس گرفتم ایشان بلافاصله با ارسال ویزای انگلیس در اربیل عراق با بنده قرار گذاشت گفت تو فقط بیا . بنده سه بار از طریق تلفن به دردانه تجاوز نمودم که شرح آن در پرونده موجود است . همان شب طی یک تماس تلفنی از طریق یک فرد صهیونیست رشتی به نام حمید شب خیز به قصد انفجار در افغانستان وارد کردستان عراق شدم . از آنجا که ماموریت ما تماشای شوی هندی از طریق کانال pmc بود لذا آموزشهای لازم برای ساخت بمب هیدروژنی با تشتک نوشابه بما داده شد و فردی بنام ناتان یوهو رئیس نصف النهار گرینویچ بما مقادیری پول داد .

بعد از آن بنده داخل یک قوطی ساندیس شلیل-نارنگی از طریق گمرک وارد کشور شدم و ماموریت ما شناسائی و کشف افراد سیبیلوی داخل کشور بود . دو شب بعد در هتل کنتینانتال با سید ممل ابطحی ملاقات محرمانه ای داشتیم و ایشان از من خواست تا ترتیب ملاقات با دردانه را در یک زیرزمین که برای انفجار حسینیه شیراز در نظر گرفته شده بود بدهم . هدف ما از این انفجارها کشتن تعداد انبوهی از مردم به جهت کم کردن تعداد رأی دهندگان با هماهنگی میرحسین موسوی بود . همان شب بنده جهت استقرار در اردوگاه اشرف برای هماهنگی با فرمانده نیروهای امریکائی شمال خط استوا مجدداً به کردستان عراق اعزام شدم و پس از طی دوره های آموزشی چتربازی با ناو هواپیمابر و غواصی با زیردریائی اتمی اسرائیل با شنا وارد کشور شدم . محسن سازگارا در یک تماس تلفنی با موبایل ماهواره ای که دردانه بمن داده از من خواست تا اطلاعاتی در مورد همسایه ها به او بدهم . از آنجا که در جمهوری اسلامی همه برانداز و ضد انقلاب هستند لذا فرقی نمیکند شما اطلاعات همسایه های کدام محل را به تلویزیونهای لس آنجلسی گزارش کنید .

سه روز بعد جرج بوش از طریق یاهو مسنجر منرا با رابط بعدی بنام باراک اوباما آشنا کرد و من برای هماهنگی های بیشتر در کنگره امریکا به اسرائیل رفتم . از آنجائیکه هدف انجمن پادشاهی ترویج فسق و فجور و کشتار وسیع و تقلب در انتخابات بود بمدت سه هفته دوره های تافل و اتوکد 14 را زیر نظر محسن مخملباف در پاریس گذراندم و بعد از تجاوز به کارلا برونی دوباره از طریق اختفا در ساندیس وارد کشور شدم . ماموریت بعدی ما ایجاد پارازیت روی امواج ماهواره ای در هنگام پخش پیام دکتر احمدی نژاد در فضا بود که با شکست مواجه شد . ما پس از ایجاد اعتصاب کارگری و اعتراضات دانشجوئی و سقوط دادن توپولف و جمع آوری یک میلیون امضاء و جنبش زنان و مبارزه با زایمان طبیعی با حمایت علیرضا نوری زاده و جمشید چالنگی و تعدادی بهائی اقدام به پخش مواد مخدر شیشه و کراک در مدارس نمودیم .

این بود مقداری از دفاعیات من از خودم و از محضر مبارک دادگاه استدعا مینماید چنانچه طی سی سال گذشته کاری مانده باشد که من در این دفاعیات به آن اشاره نکرده ام یا کسی مانده باشد که اسمش را نگفته ام بگذارد به حساب حواس پرتی اینجانب در برابر دادگاه . عموماً آدم با اینهمه اسم و جرم برای دفاع از خودش گه گیجه میگیرد !