2010/09/08

#816

اگه قرآن آتیش بزنی منم جریان بابای عیسی رو به همه میگم !


از آنجا که تری جونز کشیش یک کلیسای زپرتی در امریکا قرار است بمناسبت سالگرد 11 سپتامبر به یک عده ساندیس بدهد جمع بشوند قرآن آتش بزنند بدینوسیله اینجانب بقول کیهان علیرضا-ر از عناصر فراری جدول تناوبی از همینجا اعلام میدارم چنانچه این مرتیکه تری جونز که ظاهراً خودش هم از مادر باکره ولی از پدر دارای مسائل زیادی میباشد اقدام به آتش زدن قرآن نموده ولی مقامات مذهبی مسیحی امریکا نتوانند جلوی او را بگیرند یا بتوانند ولی نگیرند بنده رأساً و رسماً در همین مکان اقدام به انتشار اسناد منتشر نشده‌ای در مورد پدر عیسی مسیح نموده ناگفته‌هائی را در این زمینه افشاء خواهم کرد که پشم ملت بریزد .

در همینجا و بعنوان پیش درآمد به آقای تری جونز اعلام می‌دارم که اگر بنا به اعمال نظرات شخصی در مسائل دینی باشد از نظر من هم که همینجور سر جایم نشسته قطعاً از تو خیلی آدم مهمتری هستم دینی که آدم یک هفته برود هر غلطی دلش خواست بکند بعد آخر هفته برود کلیسا نیم ساعت آواز بخواند بعد برود بچپد توی یک اتاقک برای آخوندشان اعتراف بکند که هفته‌ی پیش چه غلطهائی کرده یارو هم دوباره یک کمی برایش آواز بخواند تا طرف استریلیزه بشود بعد که رفت بیرون دوباره تا هفته بعدش هر غلطی دلش خواست بکند باید شاشید توش !

حالا اگر کلیسای مسیحیت بخاطر این حرف من فردا بخواهد کفن پوش راه بیندازد من در همین لحظه اعلام میکنم که زحمت نکش داداش ! بجای اینکارها برو جلوی تری جونز را بگیر چون من از همین الآن در حال طبقه بندی مستنداتم در مورد یوسف نجار هستم . سند هم کم بیاورم خدا فتوشاپ را که از ما نگرفته . خره ما با فتوشاپ موشک هوا می‌کنیم شناسنامه و گواهینامه و گذرنامه و شجره مورچه ساختن برای ملت که کاری ندارد !

بقول شماها پ.ن : الآن با خبر شدم که یارو ظاهراً گفته منصرف شدم . در هرحال این اخطار ما همچنان پابرجاست . دفعه دیگه خواستن از این غلطها بکنن هستیم خدمتشون مفصل !