2011/07/26

#1001

"باید" از ابراهیم نبوی حمایت کنیم ...



از نبوی نه ، ما "باید" از خودمان حمایت کنیم . ما از جمهوری اسلامی کمتر نیستیم ، هر بار ندیده‌اید ؟ تا ما بطور جدی مقابلشان قرار می‌گیریم فوراً تمام اختلافاتشان با هم را می‌گذارند کنار ، یکپارچه جلوی ما می‌ایستند . این وسط اگر لازم بشود احمدی نژاد بگوید من نوکر رهبری‌ام حتماً می‌گوید . اگر لازم‌تر بشود رهبر هم می‌گوید من نوکر احمدی‌نژادم . بارها اینکار را کرده‌اند . ماجرائی که سر مشائی راه افتاده بیشتر از دو سال پیش کلید خورد ولی آنموقع ما بطور جدی مقابلشان قرار گرفته بودیم و هیچکس در نظام از صدر تا ذیل با وجود تمام اختلافات و جنگ قدرتشان به هیچ چیز دیگری جز مقابله با ما فکر نکرد . هر بار که دیدند ما داریم یا می‌توانیم از اختلافشان استفاده ببریم درجا رهایش کردند ...


حالا ما چکار داریم می‌کنیم ؟ در جبهه‌ی خودمان با هم اختلاف نظر داریم ، خب مسلم که داریم . خود من آیا دو هفته پیش سه چهار روز متوالی از طریق همین صفحه و خودنویس و فیس بوک و ویدئوی هفتگی‌ام بی‌وقفه به نبوی گیر ندادم ؟ اما امروز که دشمنم ، کسی که خون رفیقم را ریخته ، از این اختلاف نظر من بخواهد سوء استفاده بکند مسلم و حتماً و یقیناً که بهش اجازه نخواهم داد . نبوی یک حرفی زد ، خب نظرش را گفت ، که البته با نظر خیلیهای دیگر زمین تا آسمان فرق و فاصله دارد . ولی آیا این اختلاف نظرمان باید باعث بشود که من امروز هلهله کنان خوشحالی کنم از اینکه سایتهای حکومتی دارند اینطور نبوی را می‌زنند ؟ ما چرا حواسمان نیست که آنها با اسم ابراهیم نبوی همه‌ی ما را دارند می‌زنند ؟


حالا حتماً یک عده دوباره می‌آیند پای این مطلب به نبوی و من بعنوان "نوچه" نبوی فحش خواهر مادر می‌دهند . یک عده هم شاید دوباره فرصت پیدا بکنند که یک عکس متعلق به صد و پنجاه سال پیش را برای صد و پنجاه هزارمین بار منتشر بکنند و زور بزنند که حتماً ثابت بکنند که در این عکس کسی که کنار اسد الله لاجوردی نشسته سید ابراهیم نبوی است . کیهان هم که گفته -و تاکید هم کرده- که نبوی عامل وزارت اطلاعات نیست پس حتماً هست ! رفقا ، بجای این کارها همت کنید هرچی دستتان می‌رسد برای من کیهان بفرستید ، اینجا کاغذ توالت یک کمی گران است !

داور دوستت داریم !