2012/07/27

#1189

هیچ مطلب منسوب به من بدون درج در وبلاگم سندیت ندارد ...

دو روز پیش مطلبی از قول من در رابطه با یاشار خامنه در بالاترین ، فیس بوک و گوگل پلاس منتشر شد . جالب اینکه من از طریق تماس خود یاشار از قضیه مطلع شدم . در حال حاضر هم همچنان تعدادی صفحه‌ی جعلی در فیس بوک و گوگل پلاس با نام و عکس من و پست‌های جعلی وجود دارد . من در اینجا ضمن تشکر از یاشار و سایر دوستانی که همان وقت از طریق تماس تلفنی یا ایمیل من را خبردار کردند و تشکر از دوستان خوب مدیریت بالاترین که علاوه بر حذف آن مطلب جعلی پیگیری‌هائی هم انجام دادند رسماً اعلام می‌کنم که هیچ مطلبی از قول من یا منتسب به من بدون اینکه در همین وبلاگم درج شده باشد کمترین و کوچکترین ارزش و رسمیتی ندارد . در واقع نوشته‌هائی که از قول من در هر جائی آمده باشد ، یا اصل آن باید در این وبلاگ وجود داشته باشد و یا اگر آن نوشته در سایت دیگری منتشر شده باشد باز هم لینک آن بهمراه قدری از اصل مطلب حتماً در این وبلاگ قرار دارد و این امر شامل تمامی کارهای صوتی و تصویری من هم می‌شود . ضمناً بنده در حال حاضر فقط دو صفحه یکی شخصی و یکی عمومی در فیس بوک و یک پروفایل در گوگل پلاس دارم و نسبتم با هر صفحه‌ی دیگری با نام و عکس خودم را کاملاً رد می‌کنم .

ممنون از توجه و لطف تمام رفقا ...